Fritida mi.....

Fritida mi -
en blogg om litt av hvert; ferie, fritid, fotografering og det som ellers faller meg inn




mandag 25. juni 2012

Ankommet Kristiansand

Ja, nå har Frøken Snupp og jeg gjort sørlendinger av oss for noen uker. Snupp skal jobbe og jeg skal være drosjesjåfør til og fra jobb, og ellers nyte dagene her i vakre Kristiansand. 
Værmannen har så langt ikke vært på vår side, men vi har hatt det jeg tror værdamene på TV mener med "mye vær" . Slik så utsikten mot sjøen ut i ettermiddag: 
Det hadde så smått begynt å regne, men brått pøste det ned og Tor med hammeren jobba godt der oppe. En liten stund senere var sola tilbake på verandaen, og jeg skyndte meg ut for å ta nye bilder. 
Sola var allerede bak en sky igjen da jeg hadde tatt fram kameraet . . .  Men hvem har sagt at det ikke kan være koselig i regnvær ?! Enten får man gå ut med egnede klær, eller gjøre som oss; holde seg inne og tenne lys og sette seg ned med tekoppen og strikketøyet. 
Moralen er vel at alt blir hva man selv gjør det til!

***********
Ha det godt alle sammen!

Stor klem :)


1 kommentar:

  1. Så enig! Været kan vi ikke gjøre noe med, men det er da herlig å være på ferie uansett. Nå ser jeg at det blir bedre vær i morgen!

    Ha en fin kveld med bundingen og tekoppen!

    SvarSlett