Fritida mi.....

Fritida mi -
en blogg om litt av hvert; ferie, fritid, fotografering og det som ellers faller meg inn




søndag 8. juli 2012

Perler i parken

I dag har vi hatt en flott dag her i Kristiansand; varmt og fint og sol fra skyfri himmel. Bedre kan det ikke bli : -)
I ettermiddag gikk jeg meg en tur i Dyreparken. 
Det var ikke så mange dyr å se i "Afrika" denne gangen. 
Kanskje de hadde tatt tidlig kvelden? 
Men disse fine sebraene koste seg i kvelds-sola: 


Og flamingoene så også ut til å ha det fint: 

Men det som virkelig slår meg når jeg går i parken, er alle de små idylliske plassene. 
Man skulle ikke tro man gikk i en dyrepark med så mange besøkende innenfor portene, Bare se her: 
Kjuttaviga: yrende liv, men allikevel så fredelig og vakkert. . .

Stille rett før stengetid i Båtbasaren . . 

Plutselig dukket denne koselige plassen opp. . . 
Vaffelstua heter det her

Og her dumpet jeg på nok en idyllisk plass . . . 

Satser på mange fine dager de kommende ukene, for dette var bare den første turen min i parken. Flere skal det bli ; -)
*****
Ha det godt alle sammen! 
Stor klem :)

1 kommentar:

  1. Så mange fine plasser du har funnet, og for noen flotte bilder! Koselig å kunne rusle i fred og ro med kamera.

    Håper finværet varer hos deg. Her siler regnet ned i dag, men vi skal ha åpent på Uvdalsstugu så vi får håpe på noen kunder i regnværet.

    Uansett er det fint strikkevær!

    Ha en fin mandag!

    Klem

    SvarSlett