Fritida mi.....

Fritida mi -
en blogg om litt av hvert; ferie, fritid, fotografering og det som ellers faller meg inn




mandag 1. juli 2013

Tilbake til Sørlandets perle

Ja, et helt år har gått siden vi levde hybellivet i Kristiansand, og nå er Frøken Snupp og jeg tilbake. Vi har fått et fint sted å bo, det eneste jeg savner er en balkong hvor vi kan sitte ute på fine dager. Men det kommer noe godt ut av det også, for nå går jeg meg små turer istedet for å sitte i ro i sola :) 
Sola har vi forresten ikke sett så veldig mye til ennå, men den kommer nok snart, bare den får vite at vi er i byen ;p
***********
Mellom regnskurene på lørdag tok jeg meg en liten tur med kameraet. Vanligvis haster jeg bare avsted, uten å se meg ordentlig om. Men når jeg har med meg kamera, blir jeg med en gang oppmerksom på småting jeg ellers ikke legger merke til. 
Denne gamle bil-hengeren for eksempel, den har tydeligvis fått stå i fred en god stund: 
Egentlig er det vel forsøpling at den står der i skogkanten, men det er noe sjarmerende med den også. . .

Disse blomstene kan jeg ikke huske hva heter. De finnes ikke der jeg bor, og jeg kan bare huske å ha sett dem i Hallingdal tidligere. 
Vakre er de i alle fall :) Hvis noen vet hva de heter, må dere gjerne hjelpe meg. 
***********
Ønsker dere alle en fin sommerkveld ! 
Stor klem fra meg :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar